Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Strategic Customer Service

Raamat

Strategic Customer Service

Autor: John Goodman

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

32.29 €Püsikliendile: 30.68 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 13.08

Sisukirjeldus

Any organization can win more customers and increase sales if they would only learn to be more strategic with their customer service. This book draws on over 30 years of research from companies such as 3M, GE, and Chick-Fil-A to teach readers how to transcend a good business into a profitable word-of-mouth machine that transforms the bottom line.

Lisainfo
ISBN 9780814439050
Ilmumisaasta 2019
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 288 lk
Kirjastus HarperCollins Focus
Lisamise aeg: 11.03.2019

32.29 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 13.08

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.