Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Tervis ja meditsiin / Toitumine ja dieet / SOOL, SUHKUR, RASV. KUIDAS TOIDUTÖÖSTUSE GIGANDID MEID KONKSU OTSA PÜÜDSID

Raamat

SOOL, SUHKUR, RASV. KUIDAS TOIDUTÖÖSTUSE GIGANDID MEID KONKSU OTSA PÜÜDSID

Autor: Michael Moss

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Esimest korda ajaloos ületab nüüd Hiinas ülekaaluliste inimeste arv alakaaluliste inimeste arvu. Mehhiko elanike rasvumismäär on viimase kolmekümne aastaga kolmekordistunud. Ühendkuningriigis on ülekaalulised enam kui 60 protsenti täiskasvanutest ning 30 protsenti lastest, kuid Ameerika Ühendriigid on endiselt kõige „rasvunum” riik maailmas.

Inimesed on soolast, suhkrust ja rasvast sõltuvuses. Suured toiduettevõtted kasutavad neid lihtsaid koostisaineid, et soodsalt võimalikult suurt ihalust tekitada.

Käesolevas raamatus uurib Pulitzeri auhinna laureaat Michael Moss seda, kuidas tuntuimad (ja suurimate kasuminumbritega) ettevõtted ja kaubamärgid on viimase poole sajandi jooksul tegutsenud. Lugeja juhatatakse laboritesse, kus toiduteadlased kasutavad tipptehnoloogiat, arvutamaks välja suhkrut sisaldavate jookide „joovastuspunkti“. Autor kaevab välja toidutööstuse tubakafirmadelt õpitud reklaamikampaaniad, mis juhivad tähelepanu kõrvale nende toodete terviseriskidelt. Samuti näitab autor, kuidas on töödeldud toidu valmistajad inimeste tervist mängu pannes ikka ja jälle soovinud tarbimist ja oma kasuminumbreid suurendada.

Oled sa valmis lugema tõde selle kohta, mis su toidukorvis tegelikult on?

Lisainfo
ISBN 9789949948840
Ilmumisaasta 2013
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 330 lk
Mõõt 235x150x26 (mm)
Tõlkija(d) IMAGOLINE IMAGOLINE
Kirjastus HELIOS KIRJASTUS
Lisamise aeg: 30.04.2016

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.