Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Meedia / Social Media Strategy

Raamat

Social Media Strategy

Autor: Keith A. Quesenberry

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising and public relations in a digital world where the consumer has taken control.

Lisainfo
ISBN 9781538138175
Ilmumisaasta 2020
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 492 lk
Kirjastus Rowman & Littlefield
Lisamise aeg: 31.05.2021

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.