Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Filosoofia / Social Media and the Value of Truth

Raamat

Social Media and the Value of Truth

Autor: Berrin Beasley, Mitchell R. Haney

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

47.01 44.66 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 27.09

Sisukirjeldus

This volume will be of special interest to anyone concerned with modern applied ethical issues, particularly those in the areas of philosophy, communication, media studies, and journalism. This volume brings together leading experts in journalism, communication studies, and philosophy to discuss the value of truth in an age of social media.

Lisainfo
ISBN 9781498503556
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 112 lk
Mõõt 229x152x9 (mm)
Kirjastus Lexington Books
Lisamise aeg: 03.10.2014

47.01 44.66 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 27.09

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.