Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Raamat

Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport

Autor: Keith Donne (University of Gloucestershire, UK), Carley Sutton (University of Central Lancashire, UK), John Buswell (formerly of University of Gloucestershire, UK), Christine Williams (formerly University of Central Lancashire, UK)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

58.86 €Püsikliendile: 55.92 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 4-8 nädalat, hiljemalt 08.06

Sisukirjeldus

This enhanced new edition addresses key points and principles of managing service quality across the sector. It considers the underpinning theory of service quality, informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in the leisure and tourism industry and is fully illustrated with case-studies.

Lisainfo
ISBN 9781780645452
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 322 lk
Mõõt 210x150x22 (mm)
Kirjastus CABI Publishing
Sari CABI Tourism Texts
Lisamise aeg: 11.10.2016

58.86 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 4-8 nädalat, hiljemalt 08.06

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.