Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Principles of Marketing

Raamat

Principles of Marketing

Autor: Dr. Frances Brassington, Dr. Stephen Pettitt

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

87.88 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: laupäev 21.09

Sisukirjeldus

An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth of examples, case studies and vignettes. It offers a media package including an online interactive study guide, a video lounge, integrated video case studies and more.

Lisainfo
ISBN 9780273695592
Ilmumisaasta 2006
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 1296 lk
Mõõt 264x195x50 (mm)
Kirjastus PEARSON EDUCATION LIMITED
Lisamise aeg: 05.01.2014

87.88 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: laupäev 21.09

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.