Rahva Raamat logo
Kategooriad
triangle icon
Rahva Raamat logo
Kategooriad
Raamatud
triangle icon
Audioraamatud
triangle icon
E-raamatud
triangle icon
Mängud
triangle icon
Kool ja kontor
triangle icon
Kingitused
triangle icon
Muusika ja filmid
triangle icon
Tehnika
triangle icon
Allahindlused
triangle icon
delivery icon

Kohaletoimetamine on tasuta!

home icon

PRAKTILINE INTERNETITURUNDUS

ra icon

PRAKTILINE INTERNETITURUNDUS

Autor

Henrik Aavik

Tänapäeva konkurentsitihedas maailmas peab edukas olemiseks kasutama kõiki turundustööriistu. See raamat annab teile praktilisi teadmisi internetis turundamiseks ning eelarve targaks haldamiseks.

Vahel tundub, et konkurendil läheb hästi, aga ta ei tee selleks midagi! Lehtedes ei ilmu tema suuri reklaame, maanteeservas ei ole tema plakateid. Teil on need kõik olemas, kuid ikka paistab, et konkurendil läheb paremini. Põhjuseks on suure tõenäosusega otseturundus – te ei näe seda, sest konkurendi turundus on sihitud täpselt ja teie ei ole tema sihtrühm.

Kas soovite meelitada oma firma kodulehele tuhandeid uusi külastajaid ja panna neid oma toodangu vastu huvi tundma?
Kas tahate teada, milline peab koduleht olema, et see müüki ja kasumit genereeriks?
Kuidas teha edukat e-turundust olukorras, kus teil on palju konkurente ning ebaeetilised ahvatlused varitsevad igal nurgal?
See raamat aitab teil lihtsate vahenditega teha oma internetis haigutavast kodulehest jõulist otseturunduse tööriista. Näidete abil saate teada, kuidas tuua oma kodulehele õigeid inimesi ja mida nendega siis peale hakata, kui nad kohal on.

Kõik olulised turundustegevused on jaotatud raamatus seitsmeks sammuks, kuid tegelikult on see üks ja sama tee, mida mööda tuleks kindlalt eesmärgi poole kõndida. Kohati on kirjeldatud kõike üsna tehniliselt – juttu tuleb platvormidest ja tarkvaradest, kuid nii lihtsalt, et need esmapilgul keerulised interneti-asjad oleks mõistetavad igale internetis äri ajajale.
Lisaks on kirjeldatud kõiki levinumaid internetiturunduse vorme, aga ka seda, kuidas neid õigesti teha, kuidas kodulehte planeerida, kuidas tulemusi mõõta ja parandada. Samuti on seletatud üksi¬pulgi lahti sellised asjad kui e-posti-turundus, SEO, märksõnareklaam, bänner jne.

1. samm. Firma kodulehe loomine.
2. samm. Sisuplaani väljatöötamine.
3. samm. Veebitekstide koostamine.
4. samm. Läbimõeldud turundamine.
5. samm. Veebiliikluse kasvatamine ja SEO.
6. samm. Sisupõhise reklaami kasutamine.
7. samm. Õige müügijärgne tegevus.
basket icon

Toode on otsas