Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Power of Customer Misbehavior

Raamat

Power of Customer Misbehavior

Autor: Kalle Lyytinen, Michael Fisher, Martin Abbott

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

To stay competitive, firms need to build great products but they also need to lend these products to the uses and misuses of their customers and learn extensively from them. This is the first book to explore the idea that allowing customers to adapt features in online products or services to suit their needs is the key to viral growth.

Lisainfo
ISBN 9781137348913
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 192 lk
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 17.11.2013

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.