Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Keel ja kirjandus / Post-Merger Intercultural Communication in Multinational Companies

Raamat

Post-Merger Intercultural Communication in Multinational Companies

Autor: Christina Burek

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

54.94 52.19 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 22.11

Sisukirjeldus

Focuses on post-merger intercultural integration, effective communication between the relevant cultures and the different politeness strategies adopted by them. In this book, it is argued that cultural differences are a key issue in misunderstandings and miscommunication, which can affect a smooth post-merger integration.

Lisainfo
ISBN 9783631603895
Ilmumisaasta 2010
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 174 lk
Kirjastus Peter Lang GmbH
Sari Europaeische Hochschulschriften / European University Studies / Publications Universitaires Europeennes
Lisamise aeg: 13.03.2017

54.94 52.19 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 22.11

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.