Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Muusika ja tants / Pop Brands

Raamat

Pop Brands

Autor: Nicholas Carah

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Lisainfo
ISBN 9781433105647
Ilmumisaasta 2010
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 199 lk
Kirjastus Peter Lang Publishing Inc
Sari Mediated Youth
Lisamise aeg: 13.03.2017

Toode pole saadaval

Sama autor

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.