Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Multiple Criteria Decision Making by Multiobjective Optimization

Raamat

Multiple Criteria Decision Making by Multiobjective Optimization

Autor: Ignacy Kaliszewski, Janusz Miroforidis, Dmitriy Podkopaev

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

69.05 65.60 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 21.02

Sisukirjeldus

By using a Multiple Criteria Decision Making (MCDM) approach, this book avoids the limits and oversimplifications that can come with optimization models with one criterion. It addresses how to solve decision problems in sequences of intelligence, modelling, choice and review phases, often iterated, to identify the preferred decision variant.

Lisainfo
ISBN 9783319327556
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 140 lk
Kirjastus Springer International Publishing AG
Sari International Series in Operations Research & Management Science
Lisamise aeg: 13.03.2017

69.05 65.60 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 21.02

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.