Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model

-15%

Raamat

Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model

Autor: Tatiana Soto J.

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

61.43 € 72.27 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 20.10

Sisukirjeldus

Lisainfo
ISBN 9783836658720
Ilmumisaasta 2008
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 108 lk
Kirjastus Diplomica
Lisamise aeg: 06.07.2020

61.43 € 72.27 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 20.10

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.