Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Marketing

Raamat

Marketing

Autor: Dhruv Grewal, Michael Levy

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Designed for today's social, mobile and digital student population, this book emphasizes on how firms analyze, create, deliver, communicate, and capture value. It explores both fundamentals and new marketing influencers and features comprehensive coverage, along with topics like social media and ethics integrated throughout.

Lisainfo
ISBN 9780077729028
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 736 lk
Kirjastus McGraw-Hill Education - Europe
Lisamise aeg: 30.03.2017

Toode pole saadaval

Sama autor

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.