Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Marketing

Raamat

Marketing

Autor: Byron Sharp (Professor of Marketing Science, University of South Australia)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers.

Lisainfo
ISBN 9780195590296
Ilmumisaasta 2017
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 832 lk
Kirjastus Oxford University Press Australia
Lisamise aeg: 13.08.2018

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.