Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Marketing Insights from A to Z

-7%

Raamat

Marketing Insights from A to Z

Autor: PHILIP KOTLER

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

42.36 € 45.50 €Püsikliendile: 40.24 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 25.03

Sisukirjeldus

In this new book, Philip Kotler redefines marketing concepts from A to Z, highlighting how they have evolved. These enlightened and well-informed musings on the fundamental principles of marketing are based on Kotler's distinguished forty-year career in the business.

Lisainfo
ISBN 9780471268673
Ilmumisaasta 2003
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 224 lk
Mõõt 237x162x24 (mm)
Kirjastus John Wiley & Sons Inc
Lisamise aeg: 17.12.2010

42.36 € 45.50 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 25.03

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.