Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kunst / Tarbekunst ja tootedisain / KUIDAS LEIUTADA JALGRATAST? DISAINIMEELSELT ETTEVÕTLUSEST

Raamat

KUIDAS LEIUTADA JALGRATAST? DISAINIMEELSELT ETTEVÕTLUSEST

Autor: ILONEL LEHARI, LYLIAN MEISTER, RUTH-HELENE MELIORANSKI, MARTIN PÄRN, JANNO SIIMAR

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Oma ala tipud viivad disainiprotsessi kirjeldades kokku isiklikust vaatenurgast kogetu maailma praktikatega. Kaardistades disaini kasutuse piire ning valgustades võimalusi, otsime me universaalseid tõdesid, mida argises olelusvõitluses ellu rakendada. Leitu ja loodu põhjal ehitatakse disainerlikul moel toimivaid mudeleid, leidmaks mõtteselgust ettevõtluses – seda nii tellija kui pakkuja silmade läb.

Kaante vahele on koondatud materjal, mis puudutab eri tegevusaladega inimesi ja võimaldab tajuda nende tegevuste tihedat seotust, sõltuvust ja vastastikust vajalikkust, selgitab EKA tootedisaini osakonna juhataja professor Heikki Zoova. Raamat on kindlasti kohustuslik õppematerjal disaineritele, inseneridele ja tootmisjuhtidele, täiendab Zoova.

Teekond läbi disainiprotsessi jaguneb kolme peatükki, viies lugeja läbi idee sünni, arenduse ja turule maandumise faasi. Tootedisain, strateegia ja turundus on eduka majanduse kolm hädavajalikku vundamendikivi, mida peaksid mõistma ka lugejatest ettevõtjad ja juhid. Raamat keskendub muuhulgas küsimustele, nagu: kuidas on ettevõtlus ja disain omavahel seotud on? Kuidas disainist kasu lõigata? Kuidas luua seninägematut, ent kauaoodatud toodet? Kuidas valmis tootega jõuda läbi meediamüra õige sihtgrupini?

Ladusas, lugejaga dialoogi pidavas keeles kirjutatud tekste täiendavad kohalikud näited, mis peaksid kõnetama ja inspireerima Eesti ettevõtteid disaini kasutamises potentsiaali nägema, kommenteerib Eesti Disainikeskuse juht Jane Oblikas.

Lisaks algteadmistele disaini tellimisest käsitletakse raamatus ka disaini rakendamise võimalusi ettevõtte strateegilisel juhtimistasandil ning tutvustatakse uuemaid suundmusi disainis, et innustada Eesti ettevõtteid disaini rakendama. Raamatu lõpust leiab praktilisi nõuandeid disainipartneri valikuks, konkursside läbiviimiseks ja eelarve planeerimiseks.

Raamat teeb disainilahenduste tellimise selgemaks ja lihtsamaks, olles praktiliseks abivahendiks ettevõttele, kes soovib rakendada disaini teenuste, toodete või kaubamärkide arendamises.

Lisainfo
ISBN 9789949467280
Ilmumisaasta 2012
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 160 lk
Mõõt 220x170x10 (mm)
Kirjastus EESTI DISAINIKESKUS MTÜ
Lisamise aeg: 26.10.2012

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.