KIRJUTAMISE KUNST JUHILE
Autor
Fiona Talbot
Ettevõtted kipuvad alahindama kirjaliku suhtlusoskuse tähtsust üldises kommunikatsioonis. Kirjutamist käsitletakse liiga „pehme oskusena”, et sellele piisavat tähelepanu pöörata. Käesolev raamat näitab sellise arusaama lühinägelikkust. Kirjutamisoskuse kui olulise ja tasuta ressursi kasutamine aitab ettevõtetel hoogsalt edasi jõuda ja oma eesmärke kiiremini saavutada.
Äris pead kirjasõna abil sildu rajama, tulemusi kujundama ja sihte seadma. Sul on vaja oma ideid kirjalikult väljendada – kasuta siis sellist inglise ärikeelt, mis paneb lugeja sinusse uskuma.
Raamatus kirjeldatakse mitmeid praktilisi näiteid ja stsenaariume, mis on seotud kliendile suunatud müügikõnedega. Neist on lihtne aru saada, kuna kõik inimesed on oma eraelus tarbijad.
Müügikõnes kasutatavad lähenemised kehtivad ühtviisi ka kõigi teiste stsenaariumite puhul. Mõtle näiteks lobitööle, poliitikale, heategevuslikele organisatsioonidele, korjandustele või reklaamikampaaniatele.