Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Key Concepts in Creative Industries

Raamat

Key Concepts in Creative Industries

Autor: John Hartley, Terry Flew, Jason Potts, Michael Keane, John Banks, Stuart Cunningham

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

40.79 38.75 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 20.11

Sisukirjeldus

This is a one-stop introductory text for students wanting to understand the creative industries, what they are, what they do and how they affect our society.

Lisainfo
ISBN 9781446202890
Ilmumisaasta 2012
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 200 lk
Mõõt 241x170x17 (mm)
Kirjastus Sage Publications Ltd
Sari Sage Key Concepts Series
Lisamise aeg: 02.11.2012

40.79 38.75 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: teisipäev 20.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.