Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Influence Agenda

Raamat

Influence Agenda

Autor: M. Clayton

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

This book sets out a systematic way to understand who you need to influence, how to evaluate the priority you give to each person, what tactics will work the best, and how to plan and execute your campaign. It provides powerful tools and processes which use the psychology of influence and grounds them in experience of managing projects and change.

Lisainfo
ISBN 9781137355843
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 260 lk
Mõõt 222x141x30 (mm)
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 02.01.2014

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.