Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment

Raamat

Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment

Autor: Emerald Group Publishing Limited

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

A Focus on Consumer Behaviours and Experiences in an Online Shopping Environment is a collection of key articles offering insights across a range of sectors. Some of the topics the book looks at include: - Influences of socioeconomic characteristics in online shopping behaviour - The role trust plays in an online shopping environment

Lisainfo
ISBN 9781785608711
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 196 lk
Kirjastus Emerald Publishing Limited
Sari Emerald Gems
Lisamise aeg: 30.03.2017

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.