Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Essentials of Digital Marketing

Raamat

Essentials of Digital Marketing

Autor: Kathryn Waite (Heriot Watt University, UK), Rodrigo Perez-Vega (Lecturer in Marketing, Henley Business School, UK)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

54.92 €Püsikliendile: 52.17 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 29.03

Sisukirjeldus

This user-friendly text book provides an engaging introduction to digital marketing to help you understand of the impact of digital channels on marketing operations. It introduces the essential terms, and practices of digital marketing and applies theory to explain the rationale for choosing to use a specific approach in a given context.

Lisainfo
ISBN 9781911396017
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 256 lk
Kirjastus Goodfellow Publishers Limited
Lisamise aeg: 10.02.2020

54.92 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 29.03

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.