Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Effortless Experience

Raamat

Effortless Experience

Autor: MATTHEW DIXON, Nicholas Toman, Rick DeLisi

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

25.10 €

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 07.01

Sisukirjeldus

Conventional Wisdom holds that to increase loyalty, companies must "delight" customers by exceeding service expectations. But no matter how exciting special deals may be, the "dazzle factor" does not solve customer problems.This book presents a breakthrough idea about how to win customer loyalty.

Lisainfo
ISBN 9780241003305
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 256 lk
Mõõt 232x153x18 (mm)
Kirjastus Penguin Books Ltd
Lisamise aeg: 22.09.2013

25.10 €

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 07.01

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.