Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Raamat

Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way

Autor: JOSEPH A. MICHELLI

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environments at Mercedes-Benz through their strategic vision.

Lisainfo
ISBN 9780071806305
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 304 lk
Mõõt 237x162x37 (mm)
Kirjastus McGraw-Hill Education - Europe
Sari Business Books
Lisamise aeg: 22.07.2015

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.