Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Teatmeteosed / Entsüklopeediad / Dictionary of Marketing

Raamat

Dictionary of Marketing

Autor: Charles Doyle

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

20.39 19.37 €

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 24.10

Sisukirjeldus

A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.

Lisainfo
ISBN 9780198736424
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 544 lk
Mõõt 196x129x37 (mm)
Kirjastus OXFORD UNIVERSITY PRESS
Sari Oxford Quick Reference
Lisamise aeg: 16.09.2015

20.39 19.37 €

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 24.10

Samast sarjast

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.