Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Developing Successful Sport Sponsorship Plans

Raamat

Developing Successful Sport Sponsorship Plans

Autor: David K. Stotlar

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Sport administrators and managers need more than ever to understand and communicate how to envision, develop, implement and supervise all stages of the marketing plan. Covering the concepts of situational analysis, consumer behaviour, target marketing, marketing objectives, strategies and tactics, implementation and control.

Lisainfo
ISBN 9781935412564
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 140 lk
Mõõt 280x215x8 (mm)
Kirjastus Fitness Information Technology, Inc, U.S.
Lisamise aeg: 21.07.2014

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.