Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Customer Relationship Management

Raamat

Customer Relationship Management

Autor: V. Kumar, Werner Reinartz

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

83.17 79.01 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 21.11

Sisukirjeldus

This book closely examines the strategic and tactical aspects of customer relationship management as it stands today. Benefiting advanced students and working executives, the book stresses economic customer value as the guiding concept for marketing decisions.

Lisainfo
ISBN 9783662553800
Ilmumisaasta 2018
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 411 lk
Kirjastus Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sari Springer Texts in Business and Economics
Lisamise aeg: 13.08.2018

83.17 79.01 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 21.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.