Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Teadus / Muu teadus / Creativity in Research

Raamat

Creativity in Research

Autor: Nicola Ulibarri (University of California, Irvine), Amanda E. Cravens, Anja Svetina Nabergoj (University of Ljubljana), Sebastian Kernbach, Adam Royalty (Stanford University, California)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

45.89 €Püsikliendile: 43.60 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 4-8 nädalat, hiljemalt 30.07

Sisukirjeldus

This book provides concrete guidance for researchers and students to understand creativity's role in their work and manage their creative process. Based on a curriculum developed at Stanford University, the book presents key creative research skills through a combination of scientific literature, experiential exercises, and guided reflection.

Lisainfo
ISBN 9781108706117
Ilmumisaasta 2019
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 328 lk
Kirjastus CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
Lisamise aeg: 29.07.2019

45.89 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: 4-8 nädalat, hiljemalt 30.07

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.