Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kunst / Kunstiõpetus ja käsiraamatud / Creative Research

Raamat

Creative Research

Autor: Hilary Collins (Savannah College of Art and Design, USA)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Leads the reader through the key knowledge, practices and skills of research methods in the study of design management and focuses on defining the research problem, deciding on a research process and undertaking a research project as a student at undergraduate or postgraduate level or as a practitioner within the creative fields.

Lisainfo
ISBN 9782940411085
Ilmumisaasta 2010
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 208 lk
Mõõt 299x217x20 (mm)
Kirjastus Bloomsbury Publishing PLC
Sari Required Reading Range
Lisamise aeg: 17.12.2010

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.