Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Ühiskond / Creating Value

Raamat

Creating Value

Autor: Laura R. Oswald

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

108.30 102.89 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 27.09

Sisukirjeldus

To leverage the power of brand meaning or semiotics, management needs a research approach that taps into consumers' experiences, cultural perspectives, and emotional intelligence. This book presents just such an approach by decoding the cultural myths, social networks and deep experiences consumers associate with marketing signs, spaces and rituals

Lisainfo
ISBN 9780199657261
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 208 lk
Mõõt 234x156x24 (mm)
Kirjastus OXFORD UNIVERSITY PRESS
Lisamise aeg: 03.10.2014

108.30 102.89 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 27.09

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.