Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Creating Passion Brands

Raamat

Creating Passion Brands

Autor: Helen Edwards, Derek Day

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Faced with crowded markets, and flat growth, brand marketers are looking for ways to deepen the emotional connection between brands and consumers. Through interviews and case studies, this book shows how belief-led brands like Google, Innocent have outstripped the growth of their peers by igniting passion among employees and consumers alike.

Lisainfo
ISBN 9780749447625
Ilmumisaasta 2007
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 320 lk
Kirjastus Kogan Page Ltd
Lisamise aeg: 30.03.2017

Toode pole saadaval

Sama autor

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.