Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Meedia / Advertising

-20%

Raamat

Advertising

Autor: Chris Wharton (Northumbria University, UK)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

62.77 50.22 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 24.10

Sisukirjeldus

This title explores a broad range of critical theories and perspectives to shed new light on the organisation, workings, and effects of the advertising industry today. Chris Wharton presents the social, cultural, and economic role of advertising across history, with chapters tracking the process of advertising from production to reception.

Lisainfo
ISBN 9780415535236
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 228 lk
Mõõt 246x174x20 (mm)
Kirjastus Taylor & Francis Ltd
Lisamise aeg: 03.10.2014

62.77 50.22 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: kolmapäev 24.10

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.