Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

Raamat

Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

Autor: Terence A. Shimp, Craig Andrews

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

This title integrates all aspects of marketing communication. While continuing to focus on the time honoured IMC methods, the text reflects new academic literature and practitioner developments in the field.

Lisainfo
ISBN 9781133191421
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 752 lk
Mõõt 276x218x32 (mm)
Kirjastus Cengage Learning, Inc
Lisamise aeg: 10.03.2013

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.