Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kunst / Varia / Advertising is Dead

Raamat

Advertising is Dead

Autor: TOM HIMPE

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

As conventional advertising channels become blocked, brands begin to renounce routine practice and take alternative and more exclusive routes. This book provides a comprehensive overview of these revolutionary techniques, media and ideas. It is suitable for advertising, marketing, design and communication professional and student.

Lisainfo
ISBN 9780500286876
Ilmumisaasta 2008
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 224 lk
Kirjastus Thames & Hudson Ltd
Lisamise aeg: 13.03.2017

Toode pole saadaval

Sama autor

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 9-20
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.