Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Winning at New Products

Raamat

Winning at New Products

Autor: ROBERT COOPER

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

2nd edition. A bible for product development, revised for the changing market place.

Lisainfo
ISBN 9780465025787
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Mõõt 234x157x32 (mm)
Kirjastus Perseus-Basic Books
Lisamise aeg: 03.10.2015

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.