Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Voice-of-the-customer Marketing: A Revolutionary 5-step Process to Create Customers Who Care, Spend, and Stay

Raamat

Voice-of-the-customer Marketing: A Revolutionary 5-step Process to Create Customers Who Care, Spend, and Stay

Autor: Ernan Roman

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

The revolutionary five-step customer relationship marketing process that has helped Microsoft, NBC, and IBM increase sales by 75%

Lisainfo
ISBN 9780071740838
Ilmumisaasta 2010
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 272 lk
Kirjastus McGraw-Hill Education - Europe
Lisamise aeg: 01.08.2018

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.