Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Voice-of-the-customer Marketing: A Revolutionary 5-step Process to Create Customers Who Care, Spend, and Stay

Raamat

Voice-of-the-customer Marketing: A Revolutionary 5-step Process to Create Customers Who Care, Spend, and Stay

Autor: Ernan Roman

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

The revolutionary five-step customer relationship marketing process that has helped Microsoft, NBC, and IBM increase sales by 75%

Lisainfo
ISBN 9780071740838
Ilmumisaasta 2010
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 272 lk
Kirjastus McGraw-Hill Education - Europe
Lisamise aeg: 01.08.2018

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.