Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Unconscious Branding

Raamat

Unconscious Branding

Autor: Praet Douglas Van

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Explores how cognitive and behavioural science can help marketers to understand and reach consumers in a crowded media environment.

Lisainfo
ISBN 9781137278920
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Mõõt 234x156x24 (mm)
Kirjastus SAINT MARTIN'S PRESS INC.
Lisamise aeg: 02.01.2014

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.