Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Trendology

Raamat

Trendology

Autor: Chris Kerns

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

In this, the first data-driven guide to real time marketing, Chris Kerns outlines the value of RTM via a comprehensive social data performance analysis. He lays out best practices for measuring RTM, injects a data-driven mindset into every step of its methodology, and shows how marketers can grow RTM into a daily win for brands across the globe.

Lisainfo
ISBN 9781137479556
Ilmumisaasta 2014
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 250 lk
Mõõt 240x159x26 (mm)
Kirjastus PALGRAVE MACMILLAN
Lisamise aeg: 03.10.2014

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.