Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Meedia / Trademark Paradox

Raamat

Trademark Paradox

Autor: Catherine M. Manley

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

109.79 104.30 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 16.11

Sisukirjeldus

Trademark laws reduce customer confusion, prevent unfairness, and make communication between seller and buyer simple. Expanding legal protection coupled with aggressive "bullying" have restricted competition. Laws have failed to balance private interests (investments in business goodwill) with public interests (robust competition without barriers).

Lisainfo
ISBN 9783631656433
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 466 lk
Kirjastus Peter Lang AG
Sari Schriften zum Medien-, Urheber- und Wirtschaftsrecht
Lisamise aeg: 13.03.2017

109.79 104.30 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 16.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.