Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Strategic Marketing

Raamat

Strategic Marketing

Autor: Douglas West (Professor of Marketing, King's College London), John Ford (Professor of Marketing and International Business and Eminent Scholar, Old Dominion University,, Essam Ibrahim (Coordinator of PhD Marketing Degree at the University of Edinburgh Business School)

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

78.46 74.54 €

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 23.11

Sisukirjeldus

The new edition of Strategic Marketing examines key aspects of traditional marketing strategy combined with the presentation of a synthesis of recent thinking on the subject. The key focus of the text is how companies create and sustain competitive advantage through the employment of marketing strategies.

Lisainfo
ISBN 9780199684090
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 600 lk
Mõõt 246x190x24 (mm)
Kirjastus OXFORD UNIVERSITY PRESS
Lisamise aeg: 14.11.2014

78.46 74.54 €

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 23.11

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.