Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Strategic Marketing Planning

Raamat

Strategic Marketing Planning

Autor: Colin Gilligan, Richard M. S. Wilson, Dr. Tony Hines

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Concentrates on the critical planning aspects that are of vital importance to practitioners and students alike. This title features a structure that offers a digest of the five principal dimensions of the strategic marketing planning process. It offers thinking in marketing and considers the changes it has undergone over the years.

Lisainfo
ISBN 9781856176170
Ilmumisaasta 2009
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 576 lk
Kirjastus Taylor & Francis Ltd
Lisamise aeg: 30.03.2017

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.