Rahva Raamat logo
Категории
triangle icon
Войти
Rahva Raamat logo
Категории
Книги
triangle icon
Aудиокниги
triangle icon
Электронные книги
triangle icon
Игры
triangle icon
Канцтовары
triangle icon
Подарочные товары
triangle icon
Музыка и фильмы
triangle icon
Техника
triangle icon
Специальные предложения
triangle icon
delivery icon

Бесплатная доставка!

home icon

SOOL, SUHKUR, RASV. KUIDAS TOIDUTÖÖSTUSE GIGANDID MEID KONKSU OTSA PÜÜDSID

SOOL, SUHKUR, RASV. KUIDAS TOIDUTÖÖSTUSE GIGANDID MEID KONKSU OTSA PÜÜDSID
gallery icon
Галерея

SOOL, SUHKUR, RASV. KUIDAS TOIDUTÖÖSTUSE GIGANDID MEID KONKSU OTSA PÜÜDSID

Автор

Michael Moss

Esimest korda ajaloos ületab nüüd Hiinas ülekaaluliste inimeste arv alakaaluliste inimeste arvu. Mehhiko elanike rasvumismäär on viimase kolmekümne aastaga kolmekordistunud. Ühendkuningriigis on ülekaalulised enam kui 60 protsenti täiskasvanutest ning 30 protsenti lastest, kuid Ameerika Ühendriigid on endiselt kõige „rasvunum” riik maailmas.

Inimesed on soolast, suhkrust ja rasvast sõltuvuses. Suured toiduettevõtted kasutavad neid lihtsaid koostisaineid, et soodsalt võimalikult suurt ihalust tekitada.

Käesolevas raamatus uurib Pulitzeri auhinna laureaat Michael Moss seda, kuidas tuntuimad (ja suurimate kasuminumbritega) ettevõtted ja kaubamärgid on viimase poole sajandi jooksul tegutsenud. Lugeja juhatatakse laboritesse, kus toiduteadlased kasutavad tipptehnoloogiat, arvutamaks välja suhkrut sisaldavate jookide „joovastuspunkti“. Autor kaevab välja toidutööstuse tubakafirmadelt õpitud reklaamikampaaniad, mis juhivad tähelepanu kõrvale nende toodete terviseriskidelt. Samuti näitab autor, kuidas on töödeldud toidu valmistajad inimeste tervist mängu pannes ikka ja jälle soovinud tarbimist ja oma kasuminumbreid suurendada.

Oled sa valmis lugema tõde selle kohta, mis su toidukorvis tegelikult on?

close icon

Товара нет в наличии