Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

Raamat

Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

Autor: Miriam Firth

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

42.42 €Püsikliendile: 40.30 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 26.05

Sisukirjeldus

This book offers insights into the demands made on staff in service encounters in tourism, events and hospitality roles. It hinges upon storied incidents offered by workers about which the reader can reflect and apply theoretical knowledge. Each chapter includes learning objectives, questions and summaries.

Lisainfo
ISBN 9781845417260
Ilmumisaasta 2020
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 208 lk
Kirjastus Channel View Publications Ltd
Lisamise aeg: 10.02.2020

42.42 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

LIITU või Logi sisse

Kaup kätte: 3-6 nädalat, hiljemalt 26.05

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Klienditugi

Kõnedele vastatakse E-P 8-21
+372 671 3659

Kirjadele vastatakse E-R 9-17
epood@rahvaraamat.ee

Tasuta püsikliendiks registreerumine

Rahva Raamatu püsikliendina saad meie kauplustes püsivalt 5% allahindlust ning ennast kurssi viia raamatuuudistega:

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.