Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Service Design for Business

Raamat

Service Design for Business

Autor: Ben Reason, LAVRANS LOVLIE, MELVIN BRAND FLU

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

A practical approach to better customer experience through service design Service Design for Business helps you transform your customer's experience and keep them engaged through the art of intentional service design.

Lisainfo
ISBN 9781118988923
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 208 lk
Mõõt 228x157x17 (mm)
Kirjastus John Wiley & Sons Inc
Lisamise aeg: 17.09.2015

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.