Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Rethinking Luxury

Raamat

Rethinking Luxury

Autor: Martin Wittig

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

The luxury market has long been untouchable, protected for decades from swings in economic fate and taste. But the world is changing, and for the first time this has initiated structural shifts in the luxury market too. In this book authors from one of the world's most respected consultancy firms paint a roadmap for the future of marketing to the rich and wealthy, combining broad strategic knowledge with probing sector research, and using case studies to highlight what works now and what's likely to continue working in the future.

Lisainfo
ISBN 9781907794568
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Mõõt 244x170x29 (mm)
Kirjastus LID Publishing
Lisamise aeg: 23.12.2013

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.