Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Psühholoogia / Psühholoogia / REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA

Raamat

REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA

Autor: TALIS BACHMANN

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Esimese eestikeelse reklaamipsühholoogia ja -teooria raamatu kolmas trükk.
Kas suudaksime ette kujutada reklaamitut igapäevaelu? Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, pahatihti meid kui ussikesi “õnge võttes”, ilma et ise seda taipaksimegi. Viimastel aastatel on täiustatud reklaamipraktikate ja uute elustiilide “õhuvoolud” hakanud puhuma ka reklaamiteoorias. Heaks abimeheks, kes aitab läbi näha psühhomanipulatsioone ja meile mittevajaliku osava pähemäärimise tehnikaid, saab olla reklaamipsühholoogia õpik.
Lahtiseletatud reklaamipsühholoogia põhimõisted on koondatud raamatu lõpus asuvasse terminoloogiasõnastikku.
Kolmas, uue materjaliga täiendatud trükk on kasulik kaaslane nii kõrgkooliõppuritele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale. Et tegu pole pelgalt õpperaamatuga, näitab kahte eelmist trükki saatnud suur lugejahuvi.

Lisainfo
ISBN 9789949170241
Ilmumisaasta 2009
Keel eestikeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 414 lk
Mõõt 246x164x24 (mm)
Kirjastus ILO AS
Lisamise aeg: 30.04.2016

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.