Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Keel ja kirjandus / Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty First Century

Raamat

Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty First Century

Autor: Brian Michael Goss

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

Using the Herman & Chomsky "Propaganda Model" that was introduced in 1988, Goss offers a rigorous and accessible portrait of contemporary news media. Following a current survey of media ownership and news worker routines, in a series of case studies, he shows how recent news discourse has developed an Us/Them narrative.

Lisainfo
ISBN 9781433116216
Ilmumisaasta 2013
Keel ingliskeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 232 lk
Kirjastus Peter Lang Publishing Inc
Sari Intersections in Communications & Culture
Lisamise aeg: 13.03.2017

Toode pole saadaval

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.