Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Turundus ja müük / Principles of Marketing for a Digital Age

Raamat

Principles of Marketing for a Digital Age

Autor: Tracy L. Tuten

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

70.62 €Püsikliendile: 67.09 €

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 30.04

Sisukirjeldus

This book was truly student-led in its design and development, and it incorporates digital marketing as central to what marketers do. It's a total package of resources, that combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductory marketing modules in a digital age.

Lisainfo
ISBN 9781526423344
Ilmumisaasta 2019
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 496 lk
Kirjastus Sage Publications Ltd
Lisamise aeg: 16.12.2019

70.62 €

Kaup kätte: 2-4 nädalat, hiljemalt 30.04

Sama autor

Kategooria TOP

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.