Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Majandus / Ettevõtlus ja juhtimine / Practitioner's Guide to Account-Based Marketing

Raamat

Practitioner's Guide to Account-Based Marketing

Autor: Bev Burgess, Dave Munn

* * * * * * * * * * Hinda ja arvusta (0)

47.07 44.72 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 20.10

Sisukirjeldus

Explores the development of account-based marketing (ABM) as a business practice, the pitfalls to avoid, and a step-by-step process for those wishing to set up an ABM programme and run it strategically.

Lisainfo
ISBN 9780749479893
Ilmumisaasta 2017
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 288 lk
Mõõt 234x156x28 (mm)
Kirjastus Kogan Page Ltd
Lisamise aeg: 29.11.2016

47.07 44.72 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: reede 20.10

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.