Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Ajalugu ja poliitika / Poliitika / Positive Case for Negative Campaigning

Raamat

Positive Case for Negative Campaigning

Autor: Kyle Mattes, David P. Redlawsk

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

Toode pole saadaval

Sisukirjeldus

For decades, conventional wisdom has held that Americans hate negativity in political advertising. Arguing against this commonly held view, the authors show that some negativity is accepted by voters as part of the political process, but that negative advertising is necessary to convey valuable information that would not otherwise be revealed.

Lisainfo
ISBN 9780226202167
Ilmumisaasta 2015
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 256 lk
Mõõt 229x152x15 (mm)
Kirjastus THE UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS
Lisamise aeg: 20.02.2015

Toode pole saadaval

Arvustused (0)
Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.