Näita mobiiliversiooni

Liigu sisu juurde Liigu peamenüü juurde

Avaleht / Raamatud / Kultuur ja ühiskond / Muusika ja tants / Popular Music as Promotion

Raamat

Popular Music as Promotion

Autor: Leslie Meier

* * * * * * * * * * Loe arvustusi (0)

27.86 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: laupäev 23.11

Sisukirjeldus

'Business-as-usual' has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against widespread hype about the purported decline of the major music labels, this book provides a critique of the ways these companies have successfully adapted to digital challenges and what is at stake for music makers and for culture.

Lisainfo
ISBN 9780745692227
Ilmumisaasta 2016
Keel ingliskeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 216 lk
Mõõt 229x152x17 (mm)
Kirjastus POLITY PRESS
Lisamise aeg: 02.08.2016

27.86 €Toodet on alles vähem kui 10 eksemplari!

Kaup kätte: Kiirtellimusega: laupäev 23.11

Arvustused (0)
  • Arvustuse jätmiseks palume e-poodi sisse logida.

Suhtlusvõrkude arvustused

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.